Cas Lamens  Innovation that excites

Optimale transparantie en zekerheid voor klant

Verbeterde Electronic Vehicle Health Check biedt nog beter inzicht in onderhoudsstaat van uw auto


Berkel, 14- December 2018 – Nissan heeft de kosteloze Electronic Vehicle Health Check verbeterd. Daarmee krijgen klanten meer inzicht in de technische staat van hun auto en de verrichte werkzaamheden.

Elke Nissan-rijder heeft in het kader van de Nissan Customer Promise recht op een gratis voertuiginspectie als hij met zijn auto de Nissan-dealer bezoekt voor onderhoud of reparatie. Een gekwalificeerde Service Adviseur van de Nissan-dealer voert de inspectie in aanwezigheid van de klant uit via een speciale app op een tablet.

Het inspectieproces is verbeterd met een aantal nieuwe onderdelen die de ervaring van de klant verder verbeteren.

Een kentekenscan laat nu de volledige onderhoudshistorie van de auto zien, inclusief eerdere technische controles. Daardoor kan de Service Adviseur zien welk onderhoud eerder is aanbevolen en uitgevoerd. Ook kan de app direct een rapport opstellen en aan de klant e-mailen, inclusief een offerte voor benodigde werkzaamheden.

Met de Electronic Vehicle Health Check (EVHC) controleert de dealer de belangrijkste veiligheidsaspecten van elke Nissan, zoals de staat van de ruitenwisserbladen, de banden, de remmen, de verlichting en eventuele schades aan de carrosserie. Eventuele noodzakelijke werkzaamheden worden na goedkeuring van de klant uitgevoerd door getrainde Nissan-technici. Dat levert perfecte service op en biedt de klant de zekerheid dat zijn auto in orde is.

Jean-Christophe Mercier, Vice President After Sales van Nissan Europe, zegt: ‘Met het verbeteren van de EVHC voldoen wij aan de Nissan Customer Promise en bieden we onze klanten totale transparantie. Interne onderzoeken laten zien dat 87 procent van onze klanten meer inzicht wil hebben in de technische staat van zijn auto. Met de verbeterde EVHC spelen wij in op die behoefte door effectieve en efficiënte service te bieden.’

Nissan verbetert de EVHC-app continu en voegt in de toekomst steeds meer functies toe. Meer informatie over de Nissan Customer Promise is te vinden op www.nissan.nl/nissan-rijders/klantbelofte.html

Onze belofte

Als klant van Cas Lamens heeft u altijd de aangename zekerheid dat er een professionele organisatie achter u en uw auto staat. We bieden u een compleet pakket dienstverlening zodat u altijd en overal zorgeloos kunt rijden.

Meer service

Plan uw afspraak

Via onze online plan module, kunt u direct een afspraak maken voor onderhoud of reparatie. Maakt u liever telefonisch een afspraak? Dat kan natuurlijk, belt u dan met ons via telefoonnummer 010 511 23 99

Maak een afspraak
Afbeelding 1 2304
Afbeelding 2 2304
Afbeelding 3 2304