Cas Lamens  Innovation that excites

CORONAVIRUS UPDATE:

CORONAVIRUS UPDATE:

Autobedrijf Cas Lamens blijft open Afhankelijk van de beschikbaarheid van onderdelen kunnen wij u (nog) helpen.

Onderdelen bestellen alleen via de mail : theo@lamens.nl

Wat betreft hygiëne wordt bij de receptie altijd al uiterst zorgvuldig gewerkt, De frequentie van schoonmaken en desinfecteren hebben we opgevoerd, met extra aandacht voor leuningen, deurklinken, pinapparaat e.d.

Aangezien we contacten moeten vermijden zullen het volgende gaan invoeren.

Bij afgifte van de sleutels zullen we deze ontvangen op de balie en deze desinfecteren.

Bij het aannemen en het doornemen van de werkorder zullen we gepaste afstand houden.

Voor de uitleg van de factuur zullen we deze niet meer op de balie gezamenlijk doornemen maar u de factuur geven en wij via de kopie factuur uitleg geven op gepaste afstand.

Ook vragen wij u om zoveel mogelijk te pinnen en zo min mogelijk contant te betalen.

Wij geven elkaar even geen hand meer, bij binnenkomst wordt u begroet met een welgemeende lach.

Wachttijden aan de telefoon of aan de balie kunnen mogelijk oplopen. Wij kunnen desgewenst de auto bij u op het huisadres ophalen.

Wij wensen Nederland (en daar buiten) de komende tijd veel sterkte!

Onze belofte

Als klant van Cas Lamens heeft u altijd de aangename zekerheid dat er een professionele organisatie achter u en uw auto staat. We bieden u een compleet pakket dienstverlening zodat u altijd en overal zorgeloos kunt rijden.

Meer service

Plan uw afspraak

Via onze online plan module, kunt u direct een afspraak maken voor onderhoud of reparatie. Maakt u liever telefonisch een afspraak? Dat kan natuurlijk, belt u dan met ons via telefoonnummer 010 511 23 99

Maak een afspraak
Afbeelding 1 2304
Afbeelding 2 2304
Afbeelding 3 2304